Conflictes empresarials
La intervenció en els conflictes d'ambit empresarial i organitzacional parteixen de la confidencialitat, la negociació i la neutralitat com a punts de partida per a un ressolució positiva així com preventiva dels conflictes.
Què fem?:
- Participem de la ressolució del conflicte.
- Ajudem a reprendre o facilitar la comunicació.
- Aconseguir solucions adaptades a cada situació concreta.
- Atendre les necessitats de cada empresa o organització així com la de les persones que hi treballen.
- Assolir acords perdurables.
Per a qui?:
A totes les empreses que es trobin en alguna de les situacions de conflicte més habituals:
- Conflictes entre treballadors/es.
- Conflictes entre responsables i personal treballador.
- Conflictes entre empresa i treballador/a.
- Conflicte inter-organitzacionals
Per a què?:
- Per ajudar a estalviar costos de temps i monetaris en la gestió dels conflictes.
- Per una gestió del conflicte des de la confidencialitat.
- Per aconseguir el manteniment, el'nfortiment, així com la restauració de les relacions.
- Per a reduïr l’impacte del conflicte en la imatge de l’empresa o organització.